Nursennn1 Hamileliğimin ilk haftaları bulantı ve iş hayatı aynı anda keyifle gitmiyordu 🥺 ne birşey yemek nede içmek istiyordum. Buda kilo kaybına sebep oldu doktoruma söylediğimde Prilam dr. İsimli bir ilaç yazdı sadece gebelere özel bitkisel bir ilaçmış. Minnacık ilaç sayesinde (19+3 oldum hala kullanıyorum )ne bulantım var ne kusmam iştahımda güzel 🙏🏻 hayat kalitemi arttırdı. İlaca başlamadan öncede ekşi elma- kivi- ayva ve galeta iyi geliyordu bulantıma ama belli bir süre. İlaçla rahatladım diyebilirim. 24 saat güçlü bir ilaç her gece yatmadan alıyorum doktorum kesmez ise 2 ye çıkarabilirsin demişti ilacı ama bir tanesi yeterli oluyor. Doğuma kadar kullanmada bir sorun yokmuş. Doktorunuza bu ilacı danışabilirsiniz