Benim durumum farklıymış arkadaşlar. Karnımın büyümesine bağlı olarak kas dokusunda yırtılma olmuş. Ve kanama olmuş o da orada toplanmış. Bu yüzden ağrı oluyormuş. Ama çok şükür ki bebeğimle alakalı bir sorun teşkil etmiyormus. Takipte kalalım dedi doktorum