Esracim benim doğumum son anda sezeryan oldu, tabi hazırlıksız yakalandım. Arkadaşında belirttiği gibi sezeryanda kanama daha az oluyormus ama ilk iki gün yine de yoğundu benim. Benim sana önerim dependin büyük boyundan alman. Bir paket yeter zaten. Sonrası için ise yüksek bel iç çamaşırı ve gece pedleri yeterli. Ben LcW den 3 lü paket yüksek bel iç çamaşırı aldım sonradan (hastaneye götürdüklerim dusuk bel di ve tabiki kullanamadım tam dikişin üzerine geldiği için). Ayrıca iki hatta üç beden büyük almanı öneririm çünkü şişlik oluyor, ağrın oluyor daha rahat edersin. İnşâAllah doğumun ve sonrası sorunsuz geçer ❤️