Bugün 38+3 haftalık oldum en çok zorlandığım gün oldu yürüyemiyorum üst bacağıma kuyruk sokumuma vajinama heryere ağrı giriyor çocuk aşağı düşmeye başladığı için mi yoksa doğum başlangıcı falan mı bu yürüyememe önceden çok rahat hareket ediyordum uzun uzun yürüyordum birden böyle olması beni korkuttu açıkçası doğumdada böyle olursa nasıl dogurucam birde grip oldum hiç halim yok siz nasılsınız bu haftada