nur_unver Çok geçmiş olsun , Rabb’im tez zamanda bebeğinize şifa versin inşallah kavuştursun sizi. Enfeksiyon belirtisi olmadı mı hiç peki yani birden mi ateş oldu , akıntı vesaire var mıydı? Bende Serklajlı gebeyim sarı akıntım var doktorum fitil.verdi ama yine de korkuyorum. Doktorunuzun devekte yönlendirmesi de açıkçası biraz şaşırttı neden kabul edilmiyor anlamadim?