Burakipek benimde ferritinim 4 çıktı. Doktor solgarın hapını verdi zar zor 1 ay kullanabildim. İlaç kabızlık yaptı hazımsızlık şişkinlik gaz yaptı ama 1 ay zorladm kendmi. 1 ay sonra tekrar test verdim bir gram işe yaramamış şikayetlerimide doktora iletince demekki emilim sorunu var sende direk damardan verelim dedi. İlkini geçen hafta yaptırdım bir hafta sonra ikinciyi yaptırıcam. Biraz maliyetli oluyo ilacıydı, ilaç raporuydu gidip onu taktırmasıydı falan ama 1 aydır kansızlıkla baş etmenin ne demek olduğunu anlatamam. Tansiyonum yerlerde başım dönüyo o yataktan bu koltuğ atıyorum kendmi. Ek olarak vitamin düşüklüğümde var tabi onlarıda kalçadan iğne olarak verdi