Momsy410 Kizlar bugun surekli tuvaletim varmis gibi hissediyorum ama tuvalete gittigimde damla damla geliyor. Bir de cok batma hissediyorum acaba dogumun yaklastigini mi gosteriyor? Bu belirtileri yasayan var mi? 39. Haftamdayim
Menkse_kya Momsy410 evet bende ilk normal doğumda aynı belirtileri yaşadım ikinci gün doğum yaptim şimdi de 38 haftalık hamileyim
Ebru_41 Yaklaşmış bayagi Allah sağlıkla kucağına almayı nasip etsin inşallah nişan ve suyunun gelmesini bekle benimde son haftam sancılarım gelip gidiyor acilmam dört cm suyun gelmesini bekliyorum sağlıkla alalım kucağımıza bebislerimizi inşallah 🤲
Momsy410 Ebru_41 ay sizin de cok yakin insallah guzel bi dogumunuz olur saglikla gelir 😊 Doguma dair hic bir isaret yok bende yalanci kasilma bile olmadi hic. Internetten baktim da erken dogum belirtisi olrak yazmislar dedim acaba normal dogum belirtisi olarak da yasayan var midir?
Momsy410 semrasldrms kacinci haftadasin yakin mi dogumun? Internette erken dogum bekirtisi olarak da yazmislar enfeksiyon disinda
Momsy410 Menkse_kya ay heyecanlandim 🤗 o gun hic gelmeyecek gibi hissediyordum. Tesekkur ederim canim