Kızlar aşırı şiddetli baş ağrım var zaten öncesinden de migrenim var ama 3 4 gün agirir geçerdi bu sefer 1 haftayı geciyo son aylarda yükselen bir hormon kanda katılık yapıp damarları tikayabiliyormus bunu anlamak için de doktor MR cektirmemiz lazım dedi. Doktor sorun olmaz desende ben çok tedirgin oluyorum aranızda çeken var mı