Ben şuan 36. Haftadayım kızımla göbek deliğim bazen ağrıyor bazen sızlıyor. Bunlar vakit azaldıkça bebeğin büyüdükçe oluyor çünkü yeri daralıyor sıkışıyor bebek ister istemez kordona daha fazla değiyor ve dolanıyor bundan kaynaklı. Ben doğumdan sonra çok karın içi ağrısı çekmiştim ilk kızımda tırnakları çıkmış içimi çizmiş iyileşene kadar karnımın içi sızlamıştı. 😂😂