Lütfen doktora git. Seni korkutmak istemem ama benimde 8. Haftada başıma geldi. Hiç bir kanama rengi fark etmeksizin gör ardı etmeyin diyo doktprlar gitmemiz gerek yani özellikle 15. Haftadan sonra gelen kanamaları normal bulmuyolar. Ben iki kez acillik oldum hatta fotosunu çekip doktoruma armıştım yaklasık 3 hafta rapor verdi sadece lavaboya kalktım diğer herşey yasaktı ayaklarımı hep yukarda tuttum ve iki kere düşük önleyici iğne vuruldu o dönem. Çok şükür geçti ama mutlaka önlem alınması gerek ve mutlaka gitmelisin acile