Arkadaşlar 38 haftaligim cuma günü doğumum olacak Allah nasip ederse son iki kontrolünde bebeğin bacak boyunun kısa olduğu söyleniyor eşim ve ben ikimizde kisayiz yani ben 1,50 falanim eşimde 1,62 eşinde sen gibi kisami diyolar evet diyorum o zaman minyon olucak bbek diyolar böyle bişey yaşayan oldu mu bebek bacak boyu kısalığı nedir ?