esmanurs41 Selam kızlar bu gün şeker yükleme testi yaptırdım biraz yüksek çıktı haftaya 100 gr la yaptıracağım neyse hava da rüzgarlıydı sanırım çarptı beni sabahtır başım ağrıyor ilaç hariç nasıl geçer
Tkckvci esmanurs41 merhaba neden ikinci kez 100 gram ile yaptıracaksiniz yani 2.kez neden ihtiyaç duyuldu bende bugün yaptırdım da ondan soruyorum
esmanurs41 ilk 50 gr ile istedi doktorum normali 70/140 arasıymış benim 170 çıktı emin olmak için 100 grla yapacak duruma göre diyete başlarsın yine yüksek ilerlerse insülin iğnesine başlarız dedi canım