Merhaba hanımlar size birsey sormak istiyorum boşanma davası hakkında , öncelikle kendisini ya da yakını tanıdığı avukat olan varmı ya da bu süreci yaşamış kişiler
Benim evliliğim daha 1 yılı doldurmadı bildiğim kadarıyla bu sebeple çekişmeli boşanma davası olmak zorunda ve daha hamileyim çocuğun velayeti hakkında nasıl olur çocuk için daha doğmadan nafaka isteyebilir miyim bu süreç hakkında bilgisi olanlar varsa yazabilir mi lütfen