Ozturkkkk Merhaba sevgili anneler, Sizler kaçıncı haftadasınız? Bu haftaya kadar çatlak önleyici bir krem kullanmadım ancak karnım git gide gerilmeye başladı, kullanmakta oldugunuz yada önerebileceginiz krem var mı?
Tugceee95 Ozturkkkk 25+2 ym 12. Haftadan snra dusta dalin bebeyagı ve hergun duzenli olarak bioil kullnıyorum henuz catlagım yok ☺️
femme Ozturkkkk 23+5 haftaligim :)) İlk öğrendiğimden beri hindistan cevizi yagi sürdün 16 da buna ek bio oil kullanıyorum. Karnımda değil ama yanlarınmda oluşmaya başladı 😞
Hilalttk16 Ozturkkkk merhabalar bende 27+5 deyim 20. Haftadan beri zeytinyağı ve bioil kullanıyorum şu anlık herhangi bir çatlama yok ki ben 10 kilo aldım 🙈😅
Ozturkkkk Tugceee95 bu haftaya kadar hic gerek duymadim ama artik tatli tatli kasintilar basladi geliyorum önlem al diyor resmen 😅
Ozturkkkk femme catladiktan sonra yok olacaklarindan emin olsak dert degil de insallah takviyelerle en az sekilde atlaticaz 🙏
Hilalttk16 Ozturkkkk hayır bir gün birini bir gün birini. Her gün kullanmayı unutsamda özellikle duştan sonra mutlaka kullanıyorum
Tugbayildiz21 Ozturkkkk 23 haftalığım 1 aydır falan bio oil kullanıyorum çok etkisi olmadığını düşünüyordum ta ki geçen gece unutup sürmeden uyuyana kadar. Gece gerilmekten o kadar rahatsız oldum ki kıymetini anladım bana inanılmaz iyi geldi tavsiye ederim
Tugbayildiz21 emineakcan01 6 kilo aldım en son geçen hafta detaylıya gittiğimde ölçüldüm. Çatlağım henüz yok benim göğüslerde ama karnımda bio oil çok etkili oldu en azından kasılmıyor
Tugbayildiz21 emineakcan01 yok henüz yaptırmadım kaçıncı haftada oluyordu? 2 haftaya randevum var doktorum o zaman söylet diye düşünüyorum henüz söylemedi bişey. Siz yaptırdınız mı
emineakcan01 Tugbayildiz21 ben bugün gittim doktor erken dedi 3 hafta sonra gel dedi yani 27.haftada gideceğim