Şu özeller para için sezeryan yapıyo lafına gıcık olurdum. Hatta sırf bunu ıspatlamak için doktorumun sözünü çiğneyip suni sancı ile normal doğum denemeye karar verdim ve bebeğim sıkıntıya girip kalp atışları yavasladı ve sonrada durdu. Apar topar sezeryanla 3 5 dk içinde alındı bebeğim şükür sıkıntısız kucağıma aldım ama o korku hepimize yetti. Eşim yıktı ortalığı. Çünkü 9 ay bana bu laf söylendi “ya simdikiler doğurmayı beceremiyo yada doktorlar para için sezeryana alıyo” dediler durdular. Sırf bu laf için aptallık ettim doktorumu dinlemedim allah affetsin beni. Ama görüyorum ve gözlemliyorumki gerçekten bir cok doktor normal doğumla uğrasmak istemiyo artık. Elle müdahale ile döndürülebilir, daha iki haftanız var kendi kendinede dönebilir. Bilmiyorum bu kadar umut kırıcı olmak neden