oznur_90 16. Hafta itibariyle doktorum ımom omega ve demir ilacı yazdı. 19+3 üm kutu bitince demir ilacım bitecek ama ımom omegayı doğuma kadar kullanmaya devam et dedi. Bu sayede hem enerjik hissediyorum, hem saçlarım ve tırnaklarım daha güçlü uzuyor hemde vitamin mineral desteği almış oluyorum. 6 gün sonra ımom da 2. Kutuya geçeceğim