Cuma günü spinal anestezi ile sezeryan oldum bende alsam mı diye düşünüyordum sonra unuttum almayı. Gece pedi aldım işimi gördü pek kanamam olmadı. İlk dogumum normaldi onda cok kanamam olmuştu ama bunda pedle hallettim iyi ki almamışım dedim. Ama belki kişiden kişiye bünyede bünyeye degisiyordur.