Asenova- Kizlar Hamileliyin ilk aylarinda Karinda ara ara ağri olmasi normalmı acaba biraz boyle Adet sancisina benziyor gibi bazende cok az belde ağri oluyor bazilarina sorduğumda normal dediler🙂
Hzzz Asenova- ilk 3 ay her gun bile bu agrilari cekmen normal.Ayni adet olacakmissin gibi yumurtalik kasık bel agrın cok cok normal endiselenme
Asenova- Hzzz Ilk hamileliğim olduğu icin biraz endishelendim normal dediler burdada paylashayim dedim saolun rahatladim biraz simdi😅💗
meltemdrn bende 6 haftalık hamıleyım bende oleyım sureklı uykum gelıyo arada karnımda agrıyo ve cok halsızlık var yururken 5dklık yolu sankı 1saattır yuruyormus gıbı nefes nefese kalıyorum
Asenova- E09S Aynen bazen daha fazla ağrimakta ama normal olduğunu soylediler hatta bazen hafif kanama bile olabiliyormush ilerki zamanda ama iki ayni ayna olursa em ağri em kanama bi doktora bildirmeniz gerekir
Asenova- meltemdrn Benim goğuslerimde baya ağri vardi sık sık idrara gidiyorum bende yeni oğrendim hamile olduğumu ha bide surekli uyku geliyor az ish yapsam bile sanki butungu calishmishim gibi yoruluyorum😂4+5 haftalik olduğumda oğrendim siz kac haftalik/ayliksiniiz