34+3 ten selamlar.
Bugün kontorlum vardı ilk hamileligimde gelişim geriliği ve su azlığı vardı doktorum 15 günde bı gel dedi 15 gün önce geldiğim de herşey normalde gelişim su bu hafta geldim gelişim gene normal ama suyu azalmış sinirlerim bozuldu tam sona yaklaştım herşey normal gidiyor diyordum ki suyu gene azalmış çok aşırı kötü demedi ama iyi de değil iki üç gün yatiralim bı takip edelim dedi yatisim yapıldı 3 tane serum takıldı ciğer geliştirici iğne oldum bakalım beni idare edecek mi doktor 37. Haftaya kadar idare etmesi lazım dedi bilmiyorum canım cok sıkıldı böyle olup suyu düzelen oldu mu serumla falan havuç yiyorum armut yiyorum bunlar iyi geliyormuş