aybukekurt55 öncelikle tedaviniz hayırlı olsun 🌸bol şanslar olumlu ve pozitif sonuç almanız dileğiyle…
Yumurta toplama tüp bebek tedavisinde en kolay etapdır. Hiç ağrı olmaz, bazılarında bazen nadiren kasık ağrısı olabiliyor sonrası, bu durum ohss olanlar için de geçerli genelde…
Anestezli işlem ağrı olmaz rahat olun❤️