minikbirii_20 Arkadaşlar gonal f kullanan var mı acaba aranızda 75 vurundum büyümedi su an 87.5 a çıktık çok fazlaca akıntı oluyor normal mi birde siz kaçıncı dozda büyüme elde ettiniz
Slakiprtci minikbirii_20 canım 50 başladım 75 e çıktı yine olmadı 87.5 vurundum yine büyümedi 4 kutu iğne aldım ve fiyatları felaket yine olmadı son bi tane iğne kalası adet oldum sanırım yumurtalar stresten büyümüyor sakın stres yapma
Slakiprtci minikbirii_20 hem parama yazık oldu hemde hormonlarıma göbeğim artık morarmıştı kafana takma oluruna bırak benden sonra dost tavsiyesi herşeyin hayırlısı olsun ❤️ stresi bıraktım tedavisiz hamile kaldım çok şükür Rabbim isteyen herkese nasip etsin