Hllty 20 gün önce spinal sezaryen doğum yaptım. 70 kilo doğuma girdim şimdi tartıldım 58 kiloya düşmüşüm. emzirmiyorum süt sağıyorum ama çoğunlukla mama ile devam ediyoruz. Bilemedim ya eşim bu gidişle sütün kesilecek diyor.
GaMze-koran35 Hllty canım sıkıntı yapma ödemlerini hızla atmışsın kafana takarsanız sütünüz kesilir kilo önemli değil sağlıklı olun sütünüz olsun yeter
Mouradi Hllty Bende 70 kiloyu geçmiştim doğumdan sonra tam 1 aya 52 kiloya düşmüştüm. İyi işte kilolar gitti sevinin :)))
Tugraseda İlk verilen kilolar bebek, bebeğin eşi suyu ödemlerimiz falan o yüzden su gibi akıp gidiyo. Korkulucak bişe yok bende aynısı yaşadım hergün tartıya cıkıp _1 kg gördüm. Oh dedim valla böyle giderse iyiyiz 😂