İyi akşamlar anneler benim aklıma takılan bi sorun var sizlere sormak istiyorum ben hiç kanguru vs kullanmadım 2. Gebeliğim ama bunda mecbur kullanmak zorundayım çünkü doğdugundan itibaren diğer çocugumu rehabilitasyon merkezine götürüyorum götürecek kimse yok mecbur kanguruya ihtiyacım var ama yeni doğan’dan itibaren kullanılır olması önemli yani bugün doğduysa bugün koyabilmeliyim oraya pusete koyup vs gidemem çünkü benim oğlan maalesef aşırı hareketli en mantıklısı kanguru olacak ama bilemiyorum ne önerirsiniz?