ggunesraa 32+1 haftalık hamileyim kasıklarımda sanki gaz varmış gibi oynuyor gibi sanki cuma kontrole gidicem ama korkuyorum Da bişey olursa diye bazen sanki kasıklarımda ağırlık var gibi:(
Selisce ggunesraa bende o haftadan beri öyleyim ara ara üşüttükçe yoruldukça çoğalıyor bir de idrar enfeksiyonundan da kaynaklanıyor 36 yım bende bugün daha çok var kasıklarımda baskı var oturup kalkamıyorum batıyor
tubimom Aşağıya inmiştir bebek yada kasiginiza yakın bir bölgededir artık normal bence sona yaklasmissiniz