aglaYoldaBoyda merhaba hamilelikde şekere çok dikkat edin benim son anda çıktı 39.haftadayim bebeğimin kilosu çok yüksek ve bebeğimin göbek ölçümleri haftasına göre çok büyük 41 haftaya uyumlu gidiyor o yüzden normal dogum yapamicam sezeryan olcak dedi normal dogumda omuzları gecmezmis solunum sıkıntısı omuz kırıklığı olması çok yüksek dedi çok korkuttu beni napicam bilmiyorum o yüzden çok dikkat edin