YagizAsyaMom Benay Allah Allah biz burada en küçük şeyde hastanede oluyoruz sen orada iyi kafayı yemiyorsun He herşeye normal diyorlar baksana
Benay YagizAsyaMom adamlar direk suyunuz gelirse gece gündüzü bekleyin mesai saatinde arayın diyor ilgi alaka sıfır Hangi ağrıyla gitsem normal diyorlar
EdaElif Benay Benim de sırtım çok ağrıyor doğru düzgün oturamıyorum bile bu yüzden doktor magnezyum verdi bakalım işe yarayacak mı
Benay EdaElif inşallah yarar canım bana onu bile vermediler kanım iyi mi diyorum test hap bakalım diyorlar vitamine Gerek var mı diyorum al iç diyorlar ben söylüyorum şuna gerek var mı diye
YagizAsyaMom Benay demek Ki doğursan mesai saati acı ağrı laga lugası yapacaklar sana. Çok saçma Bi sistemleri var ya iyi dayanıyorsun helal olsun
Benay YagizAsyaMom bir ben alışamadım bu sisteme herkes alış burası böyle dese de alışmak istemiyorum ödüm kopuyor bebeğe bişeu olacak diye