Merhaba çiçeklerim ;
İkili ve üçlü tarama testleri hkda düşünceleriniz nedir?
Yaptırmışlar, yaptıracaklar, yaptırmayı düşünmeyenler, şimdiki aklım olsa yaptırmazdım diyenler ?
Sizce illa illa yapılmalı mı? Düşünce ve yorumlarınızı alabilir miyim lütfen.
Hayırlı Ramazanlar 💐😇