Yuliaece Sila66 kız 24 yaşında kaynım var yurtdışında yaşıyor bizimle alalım ona gorumceni maaşı da eyi 🤣🤣🤣
gzl_2320 Yuliaece boyum 1.65 eşimde 1.65 yani bizimkinin de boy ortalaması belli😂 eşimin tarafında uzun yok eşim kadar hepsi. benim tarafımda babam uzundu çok değil tabi 1.73 falan, abilerim de babama çekmiş bi ben anneme çekmişim 😂
Sila66 Yuliaece dusunmuyor evlılık hıc bırı ceyıze bıle karsı sen dusun😂 erzurumda oraya atandı🤣🤣 ıyı olurdu happy akraba olurduk senle s
Seval2468 Yuliaece ben 155 cm 55 kilo eşim 168 cm boy 70 kilo . Ama oğlum 37. Haftada 4 kilo 56 cm doğdu. Şuan 27 aylık 96 cm boyu var persentilde hep en üstte gidiyor kime çekti bu çocuk
Seval2468 Hazalaskin rahmetli dedemin 2 metre boyu vardi ona çektiyse artık abiminde boyu 185 oğlan dayıya derler . Kendi annem babamda 160 boy ama abim 185 hepsini o almış bana kalmamış boy