Merhaba 33. Haftamdayız
Doktorum klinikde çalışıyor acıbadem anlaşmalı
Acı badem doğum fiyatı 27.500
Eğer doktor acıbademin kendi doktoru olursa extra para ödenmiyor
Ama dışardan doktor gelirse doğal olarak ücretinide + olarak ödüyoruz
Bende çok fazla olucağını düşündüğümden acıbademin içindeki bir doktora geçiş yapayim istiyorum
Son aylarda kabul edilmiyor diye duymuşdum
Bilgisi olan bilgilendirebilir mi ??
Birde acıbademde doğum paketi almak mı mantıklı yoksa işte sezaryan diyip akışına bırakmak mı ??
Paketden falan bahsedilmedi çünkü bize ?
Sadece 27.500 denildi sezaryan epiduralli
Acıbademde doğum yapıp işleyiş nasıl oluyor bilgisi olan bu konudada bilgi verebilirse mutlu olurum 🌷🌷