Teslimenursevil Dünden beri midem bulanıyor bu sabah kusucak duruma geldim erken gebelik testi yaptım sonuç böyle var mı acaba 
Oznur_ece65 Teslimenursevil yaaaaa gözüm yanlış görmüyorsaaa varr çok çok yeni tebrikler canım benim sağlıkla al kucağına inşallah 🥲♥️♥️
fizikcianne Teslimenursevil evet pozitif. İki günde bir kan vererek 2 kat artacak mı takip edin sağlıklı olması için :)
Teslimenursevil Oznur_ece65 inşallah yanılmıyoruzdur haftaya aşılamaya başlıycaktık eğer varsa mucizem olucak
Oznur_ece65 Teslimenursevil çok uğraştın kuzum Valla çok istedim olmasını rabbim yanıltmasın hayırlı haberle gel inşallah iki üç gün sonra normal testle yap bakalım nolcak
Teslimenursevil Oznur_ece65 aynen öyle yapıcam ordada çıkarsa direk kan veririm zaten bakalım inşallah çabamın karşılığını alırım🙏🏻
tugba04 Teslimenursevil Var gibi benimde böyleydi 3 gün gecikmem var bugün tekrar kaset test yaptım dahada belirgin çıktı çizgi bende bugün kan verdim yarın çıkacak bakalım
Teslimenursevil tugba04 benim adetimin 14. Günü bugün midem bulanınca bi yapayım nasıl olsa yok dedim böyle çıktı bilmşyorum
Burnumageliyoduslkmsn İlk burayı açtığım günden beri hep bebek isteyenler etiketinde görüyordum seni banada var gibi geldi inşallah vardır canım herşey gönlünüzce olsun
femme Teslimenursevil benimde böyle bu kadar Silikti kan verdim 150 küsurlerde çıkmıştı Adetiniz geciktimi
Sibel1981 Benimde adetim 3 gün geçikti test yaptım silik çizgi çıktı seninki gibi. Kanverdim beta hcg 3.46 çıktı 🥺