Sevgii19 Celestone chronodose iğne vurulan var mı 27 haftalık ikiz gebeliğim var doktor erken doğumu önlemek ve yanlış anlamadıysam ciğer geliştirici için yapıldığını söyledi 28. Haftadan sonra olması lazım dedi ?
sutlaacc Sevgii19 ciğer geliştirmek için yapılıyor diye biliyorum 27. Haftamda kasılma çıktığı için yapıldı bana 2 doz şuan 33 haftalık olduk . Tekrar yapılır mı bilmiyorum.
Hatice_kubra Evet iki kere vuruluyor her an gelebilme ihtimaline karşı bir zararı olduğunu duymadım bende vurdurdum