39+1 pazartesi haftalık kontrolüme gittim hep aldığım her randevuya gec kalirdim o gün ilk defa 10 da olan randevuma 9 da gitmistim ilk kez yanliz doktor kontrolune gittim kar puslu gunu sever derler ya tam öyle bir zamandı.Eşim annemi dişciye götürmüstü ..Neyse ben hastaneye geldim bekliyorum 9.30 gibi cagirdilar hafta basi olmasina rağmen aşırı tenhaydı ilk defa doktor.muane oldum tabiki catı muaneside oldum doktor bebis yerlesmemis dedi ister bekleyelim ister suni deneyelim dedi ama bunun icin senin normali aşırı istemen lazım ki asiri bir ödem de söz konusu olunca normal ihtimali cok düsük simdiye yerlesmesi lazimdı dedi 2 cm acıklim olmasina ragmen bebis pek niyetli degildi anlicaniz normal doguma ve 9 sene bekleyip 2 basarisiz tup bebekden sonra clife ile hamile kalmis olmaminda etkisinile bu riski almak istemedim ve sezeryanı onayladim ..Ben gün verir diye düsünürken bir anda islemler basladı ve yatısim yapildi hemen esimi aradim annemle geldiler bende bu arada yatisimi vs ysptirdim nst de 100 degerlerinde agrilarim cikiyordu ama sonuc sezeryandi.. Odaya alındım sonta takıldı damar yolu açıldı ameliyat onlüyü giydirildim ve ameliyathaneye ciktik .Belimden uyusturdular ..Bende hic acıma vs olmadi uzandim ..tavndaki ısık aynali olunc ben herseyi izliyordum ki en son nesterle icimdeki yaglsri kesiyorlardi sonra uyutmuslar beni uyandigimda kizim yanagimdydi asiri heycsnlanmis teoki vermsiim ve nabzim düsmüş uyutmuslar .12.25 de girdik 12.45 de bebis dogmus 1.15 de ben ciktim ilk gun asiri zordu kaldirmaya yatirmaya güclü biri yoksa isiniz dehset zor ama 2 gun daha iyi oluyirsunuz 2. Gun oglen taburcu oldum ve kendimi salmadim hep zorladim kendimi uyum saglamak icijn simdi kizimla hayalmi gercrkmis emin olmaya calisiyoruz koly degil 9sene