Merhaba 32. Haftadayim az önce tuvalete gittigimde sümüksü beyaz şeffaf bir akıntı geldi peceteye. Arabada eve gelirken de sağ kasigimdan ağrılar girdi uzun bir süre geçmedi bebek aşırı baskı yaptığını hissettim acaba erken doğum belirtisi olabilir mi yoksa bu haftalarda bu akıntı oluyor mu?