Esoo0698 İkinci gebeliğim kızlar. İlkı kızdı 15. haftada hissettim bunda oğluşum 18+3üm daha 2 gündür hissetmeye başladım ondanda emin değilim mısır patlağı gibimi balık kayması gibimi bilemedim 2.5 senede unutmuşum hamileliği 😁
mamyfat93 Esoo0698 aynı haftalardayız benimde 2. Hamileliğim . 2 haftadır falan seğrime gibi hissediyordum 2-3 gündür daha net hissediyorum 🥰
busratekcn mamyfat93 sancı gibi ama hafif birden bir sizi oluyor kiprasma gibi bende 15+3 acaba çocuk mu başka bjsey mi