Kızlar merhaba doktorum decavit,ferrum bir de d vitamini yazmıştı kullandım haplar bitti bunları devamlı mı kullanmak gerekiyo eğer öyleyse eczaneden temin edeceğim doktoruma ilk yazdığında sormayı unutmuşum şimdi de randevu bulamıyorum bu arada devlette doktorum ulaşabileceğim bir yer de yok malesef ne yapsam bilemedim🙏🏽