Sweetbabyd bence 30 ve 2 sinde yaptırın ve doktorunuza bir danışın. Dış gebelik sonrası hamilelikte Sıkı takip önemli. Benim dış gebeliğim ilaçla düşmedi laparoskopi ameliyatı oldum sağ tüpüm alındı. Sonrasında 3 ay sonra rahim filmi çektirdim diğer tüpümde sorun var mi diye çok şükür yoktu ve 22 haftalık hamileyim. Umarım sizin hamileliğiniz de sağlıklıdır sizin için dua edeceğim. Dış gebelikten sonra sağlıklı gebelik oluşur inşallah güzel haberlerinizi aliriz. Bence artışınız kötü değil doktorum her bünye farklı olabilir yüzde 60 tam direkt olmayabilir ya da kendini sonradan toparlar demişti