Nuryet Hamileliğimin 20+3. Haftasında d vitamini değerimin düşmesi sonucu başladığım damla haftada 1 kutu olarak tüketiyorum. Sizlerde kullanan var mı ?
Yagmurerol Muhammedamine o sekilde kullanmam gerekti herkesin kullanma sekli farkli doktor belirliyor
Muhammedamine Yagmurerol ben ilk defa bir şişe içeni gördüm 20 damla duymuştum . Bende 10 damla içiyorum çevremde en çok ben içiyorum hepsi 3 damla fln içiyor . Benim 3 çıkmıştı yani dibin dibi sizin kaç çıktı da böyle bir yol izledi doktorunuz merak ettim
Yagmurerol Muhammedamine mutlaka vardir bi sebebi, haftada 1 1 siseyi yogurda katarak kullandim 3 hafta boyunca. O sekilde kullanmam gerekiyordu. Her doktorun teknigi farkli 😊
TansuKesli 12.haftadan beri hap şeklini içiyorum tahlillerimde herhangi bir eksiklik düşüş olmamasına rağmen dr verdi ilacımın içinde kalsiyum çinko magnezyum falanda bar her anlamda takviye yani ( şu an 20 haftalık )
yseymayusa Nasıl kullanıyorsunuz peki hanımlar neye damlatıyorsunuz. Bana doktorum ekmeğe damlat demişti günde 9 damla. Ama tadını alıyorum ve midemi bulandırıyor. Yoğurda damlatsam etkisinde azalma olur mu sizce ??
Gmz-e yseymayusa ben suyuma damlatıyorum canım 9 damla benm zaten miğde bulantılarm oldugu için suyu tercih ettim hiç anlamıyorum suda
yseymayusa Gmz-e Benimde içimi kaldırıyor hemen ama bir de suda deneyeyim bakalım inşallah işe yarar. Teşekkür ederim canım 🤗