eymenimoglusum 15 gün önce ilişki yaşadık yumurtlama günümde geçen ekim ayında tutmadi adet oldum ama 3 gün erken oldum oda çok az ve o ay içinde 4 kere idrar testi yaptırdım evde eczaneden aldığım testten hep tek çizgi çıktı şimdi ise adet olmadım biraz daha bekleyip hastaneye gidicem gene tek çizgi çıkacak diye korkuyorum