ozgul23 Gokselsnem aynı durumdayım aramızda sadece 2 gün var ve benimde 1 cm açılmamış var bunlar ilgili bir post acmistim bende dün kişiden kişiye değişiyormuş yapılan yorumlar bu şekildeydi hep
Gul_hamad Gokselsnem 10 gundur 1 sm dun 2 gun önce nisan geldi ama yok)) beklemedeyim daha. Bu arada yarin 40 hafta)
Gokselsnem gzmkly ayy benim de doktor bekle dedi tekrar Pazartesi kontrolum var bakalım nasıl olcak çok sabırsız oldummm
Gokselsnem ozgul23 benimde 8 gündür falan 1 cm hala gecen gece yatak ıslak olunca suyum geldi die gittim değilmiş meger ☺️ Karnım çok sivri oldu hareket edemiyorum 🤭
gzmkly Gokselsnem benimde pazartesi kontrolüm var bakalım bende çok merak ediyorum hayırlısıyla kucağımıza almayı nasip etsin Allah bebeklerimizi 🙏🏻🤰🏻
Gokselsnem gzmkly canım hala 1 benimde normal doğum oldugu için bekliyoruz dedi doktor haftaya Pazartesi bir daha kontrol verdi 🤦🏼♀️🤷🏼♀️