Rabia04_09 31+1 haftalık hamileyim. İki üç gündür ara ara kısa süren bel kasık bacak ağrılarım var. Adet sancısı kadar şiddetli değil ama o ağrıyı anımsatıyor. Bu haftalarda bunu yaşayan var mı yalancı sancı olabilir mi?
alparslansmother Rabia04_09 birden gelip gevsiyorsa nst ye gir dedi bana doktor 28 haftayım benimki gevsemiyo kaliyo oyle o zaman bi sey olmaz dedi doktor
tugcee0 Rabia04_09 var canım cumartesi pazar oldu benimde pazar günü gittim nstye bağlandım hafif sancılarım da oluyordu öncesinde doktor olur bu haftalarda dedi muayene etti bi sıkıntı yok şimdilik
Rabia04_09 alparslansmother benimde bi ağrı giriyor 1 dakika oluyor yada olmuyor daha sonrasında geçiyor
Rabia04_09 tugcee0 benimde kontrolüm pazartesi günü doktor eğer yarım saatte bir yada gğnde 5-6 kez tekrarlarsa hastaneye gel dedi
Rabia04_09 kurdi631 kasılma derken nasıl bi hissiyat yani benim bu ikinci hamileliğim ama ilkinde sezeryanla erken doğum yaptığım için bu ağrıları daha önce hiç yaşamadım
tugcee0 kurdi631 normal canım bende de oluyordu bu haftalardan sonra olabilir dedi düzenli olup olmadığını takip et sadece