Benim alt ast değerlerim hamileliğimin başından beri hep yüksek oldu, şu an 26 haftalık hamileyim son birkaç haftadır normale döndü. Hatta bir ara en yüksek 88-90 değerini görmüştüm doktorum kereviz ve enginar yemem gerektiğini, tatlı hamur işi ve tuzlu yağlı beslenmemem gerektiğini, günde en az 3 litre su içmem gerektiğini söyledi ben de elimden geldiğince dikkat etmeye çalıştım normal sınırlarda şimdi. O igg ler de bazı hastalıklara bağışıklığınız olduğunu gösterir yani normal olan da yüksek değerler çıkması içiniz rahat olsun bu kadar panik yapmayın bebiş de etkilenir 😊