[silindi] Dokturum hormonlardan dolayı cildimde bir takım değişiklikler olabileceğini söylediği için önerdiği güneş kremi ve nemlendiriciler dışına çıkmadım. Yapacağın her tedavi veya bakım olumsuzlukla sonuçlanır çünkü salgılanan hormonların sivilce artışını renk değişikliğine sebep olacak. Kullanmasan daha iyi olur dedi 🤷🏼♀️ Bebeğim için doktoru sorgulamayıp dikkate aldım 🙏🏻 birde sorduğu soru vardı Cilt tedavisi için ilaç kullanıyorsan veya kullandıysan kürtaj tarihi vereyim demişti. Çok şükür hiç ilaç kullanmadım