Mervisck Hastane çantası için 1 numara mı yoksa 2 numara mı? 2 numara 3-6kg arasıymış. Zaten 3.500 kg civarı doğacak sanırım. Direk 2 den mi başlıyor? Siz nasıl yaptınız kızlar?
nur34_ Mervisck valla ben 1 numara bayb turco 40 li aldim 2 numarada 120 li aldim bir numara minicik ama herkes ilk zamanlara anca oluyor dedi inşallah pisik fln yapmazda elimde kalmazlar gerci kalsada birine veririm o sorun degilde nebilim aldik iste ya kâr ya zarar 😅hastane cantasinada 1 numaradan koycam
beyzzsenturkk Mervisck yenidoğan bezleri var 0 biz 1 kullandık 2. aya kadar 2. ay 2 2. ayın sonunda 3e geçtik bence 1 al
tsmmst Mervisck ben direk 2 ile başladım, gayet rahat oldu hatta elimize aldığımızda bu çok küçük diye konuştuk 😀 1 hiç kullanmadım, şimdi bebeğim iki aylık 3’e geçiyoruz yavaş yavaş 🥰🙏🏻🧿
Summerwine Mervisck bebeğim 4 kg doğdu 1 numara baby turco kullanıyoruz ama 1le 2 numara arasında çok az fark var.Bizde iri bebek diye 2 numarada almıştık.1leri bitirince 2ye gecicez direkt zaten su gibi gidiyor bez
Mervisck nur34_ benim de aklım çok karışık direk 2den başlayan da var 1den başlayan da:) ne olur ne olmaz 1 paket 1 numara alayım madem :)
nur34_ Mervisck bnde o ikilmde kalmamak icin bezi son haftalara biraktm suan 36 haftadaym bebek 2 bucuk fln doguma kadar 3 kg olur blki 3200 fln 1 numara 40 adetli aldm sende oyle yap istersen
Asli3461 Benim bebeğim erken doğdu 2600kg. Yenidoğan molfix bile büyük geliyor. 15 günlük şu an hala yenidoğan kullanıyorum.
Asliormanci Mervisck prima geldi bana hediye o kadar güzel ki anlatamam ama çok pahalı 70 adet car içğnde 300 TL sleppy 62 tane falan oluyıor migrosta indirimde 120 lira falan bence prima almayın sleppy iyi gelmezse alırsınız göbek kordonu yüzünden tam güzel bağlanmıyor ilk 10 gün galan zaten illa sızdıracak ilk sızdıranlara aldırış etmeyin