Ben de 38+5 im, ne sancı ne başka birşey var henüz. Yarın muayene olacağım bakalım kaç kg olmuş, çatı uygun mu . Her gün yürüyüş plates yapıyorum ama nst de 0 sancı var, annem doğumdan 1 ay önce başlar sancılar ufak ufak diyordu bizimki 42yi zorlayacak herhalde. Geceleri zorlanıyorum bir tek oturup kalkınca yatınca ama o kadarıda normal herhalde