Umutlubirkadin ben kan vermiştim küçük operasyon olcakdım 0.1 cıkmıştı ondan sonra reglim gecikt 1 hafta test vermek aklıma gelmedi bı veriyim ne olur neolmaz dedim sonucum yükselmişti doktora sorduğumda regl gecikince çıkar demişti umarım yükselir sizinde 🤲 hatta aşırı yüksekti yalancı gebelik sanıldı