2 cocuk büyütmüş biri olarak nacizane tavsiyem cocukları ne kdr erken ayırırsanız odasına sürec daha kolay oluyor hem bebek hem sizler için.
Yeri geliyor eş yorgun oluyor işe gidicek sabah erken kalkıcak gece cocugun sürekli uyanması yada bazen siz bebekle yatmak isteyeceksiniz rahat edemeyeceksiniz en iyisi erkenden oda ayırmak.
Genelde ilk cocuk oldumu anne baba biraz adapte olmakta zorlanıyor gerginlikler olabiliyor ee lohusalık malum.
Her zaman demiyorum ama arada bebekle yatabilirsiniz. Sesini duymam etmem derseniz inanın dogumdan snr uyku denilen şey zaten kalmıyor gece sürekli ayaktasınız düzen bozuluyor bir defa. Her uyandıgınızda cocukları kontrol ediyorsunuz. Biri 13 yas digeri 22 aylık halen kalktıgımda kontrol ediyorum ve deliksiz uykuyu cocuk ilk okula baslayıncaya kadar unutun :)
Şimdi 3.gebeyim son kezzzz artık :))) kız diye dedik sansımızı deneyelim hepsi erkek 👨🎨 oldu 🤦♀️🤣🤣
2.oglumu 7 aylıktı odasını ayırmıstım
Bu gelecek 3 numarayı daha erken ayırmayi düşünüyorum. Büyüdükçe akılları eriyor daha zor oluyor