Narinsuu Kızlar üç gündür post açıyorum ama doğru dürüst cevap alamadm ben de iftardan sonra acile gidip tansiyonuma baktracam artk . Gebelik zehirlenmesi nasl bişey. 29+5m. Basım ağrıyor geçen gün çok şiddetli basım döndü sonrası bu.
busraydnc Narinsuu geçmeyen baş ağrınız varsa bir tansiyon ölçün tansiyonda yüksek çıkarsa idrar tahlili veriyorsunuz protein var mı yok mu bakılıyor geçmiş olsun inşallah her şey yolundadır
busraydnc Narinsuu 14 biraz yüksek canım sen bi acile git en yakın zamanda benim doktorum 13 ü geçince gel hemen diyor