Sevsev0940 Kizlar 32+4 haftalik oldum bugun sancim cikti ciger gelistirici igne vurdular erken dogum riskim vardi zaten ama bu durumu yasayip ne zaman dogumunuz oldu
deryaumay20 34 de ciğer geliştirici vuruldum 37. Haftaya kadar hap kullandım (Nidicard) şu an 40+3 olduk hala bekliyoruz bizi önce korkuttu simdi de bekletiyor bakalım nasip sağlığı yerinde olsun önemli değil 🥰🤲🏻🥲