Lazz61 öncelikle çok teşekkür ederim açıklayıcı cevabın için🌸 Valla hastane biraz uzak gözüm kesmedi gitmeye hamilelikten dolayı bir tedavi uygulayamazlar parol iç deyip gönderirler diye. Gece yataktan nefessizlikle fırlıyorum. Ha geçti ha geçecek derken 1 haftayı buldu. Artık tıkanmaktan öksürmekten idrarımı kaçırıyorum boğmaca gibi resmen. Eşim hastanede çalışıyor kadın doğum acili bölümünde hemşireye sormuş kullanabilir mi diye doktor kullansın kullansın demiş ama yinede korkmuyor değilim. Dediklerinizi deneyeyim bi özellikle buzu denicem. Annem, kardeşimde de astım var korkuyorum acaba bu da astım mı diye🙁🙁