Badem_gozlum_ Kızlar bugün yptrdm ama doktor yarın bakacak merak ettim şimdiden yaptıranlar durum ne sizce? Açlık 76 1.tokluk 156 2 tokluk 125 75 gram glukoz içtim
annesininkuzusuu_ Badem_gozlum_ bende önümüzdeki hafta yaptıracağım , ilk gebeliğimde yaptırmamıştım , şimdi ikincisinde bebek 2 hafta önden gittiği için yapalım dedi doktor
Esma1993 Badem_gozlum_ bende 50 gr da 151 cikmisti sonra 100 gr yapalim dedi onda 1.saatte 206 2.saatte 180 3. 140 cikmisti 3 aydir diyet yapiyorum diyetle sekerim dustugu icin endokrin dr insuline baslatmadi
Badem_gozlum_ Esma1993 anldm canım iyiki yptrmssn önlem almssn bende durum ne bilemedim bu yüklemenin gramına göre de sonuç degiseblr heralde.
Esma1993 annesininkuzusuu_ 3 saatte bir yiyorum ben sabah kajvaltida 5 zeytin 3 parmak kalinliginda peynir yesillik 2 3 tam ceviz sekersiz cay tqm bugday unlu ekmek Oglen 1 kase corba beyaz unsuz etli sebze yemegi 8 kasik salata 1 ekmek Ikindi meyve 1 bardak kefir bir avuc cig kuruyemis Aksam yemegide ogle yemegi gibi tabi biraz asiyorum bn sekerimi konrtol ederek uoksa doymuyor ki insan
Badem_gozlum_ bendeanneoldum_ kötü biraz meyve suyu şurup karışımı gbi az asitli bı içecek aç karna mideye otryr